Умови повернення товару

Умови повернення товару на сайті motorauto.net.ua

 Шановні клієнти, у разі, якщо Ви не задоволені якістю товару, або він не відповідає Вашим очікуванням, то впродовж 14 днів з моменту оплати товару, відповідно до Закону України "Про захист прав споживача", Ви зможете повернути товар і отримати назад повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу модель. Також Ви зможете залишити кошти на рахунку магазину та оплатити ними наступне замовлення.
Закон України "Про захист прав споживача" передбачає повернення товару тільки при дотриманні таких правил:● Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання● Забороняється самостійне нанесення на упаковку будь-яких написів чи інших позначок.● Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережено всі ярлики, цінник і всі етикетки.

  • Правила повернення товарів постачальнику

    ● У разі повернення, доставку оплачує клієнт
    ● У разі повернення грошей за покупку, ми повернемо суму за вирахуванням всіх транспортних і логістичних витрат на карту, яку Ви вказали
    ● У разі повернення товару без повідомлення менеджерів магазину або без оплати доставки товару, сума логістичних витрат буде вирахувана з вартості замовлення
    ● У разі, якщо причиною повернення товару стала помилка співробітників нашого інтернет-магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і візьмемо на себе всі логістичні витрати.

    Також зверніть увагу на те, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:
    Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель здійснюється тільки після успішної доставки невідповідної позиції в магазин
    Під час відправлення товару його слід відправляти як звичайну посилку, без післяплати.
    При заповненні товаро-транспортної накладної, в графі "Оціночна вартість" вказуйте точну суму замовлення, так як саме вона буде компенсована перевізником в разі втрати або псування товару.

  • Правила обміну товару

    ● Товар необхідно відправити не пізніше 14 днів з моменту покупки товару;● Попередньо вибрати новий товар з асортименту магазину, для заміни на невідповідний;● Наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей щодо повернення або обміну, відразу після отримання повернення;● Обмін здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання повернення.

  • Поверненню не підлягають товари неналежної якості, а саме

    ● Пошкоджені захисти;
    ● Товари із втраченою або дуже сильно пошкодженою заводською упаковкою;
    ● Товари на яких присутні сліди експлуатації чи використання;
    ● Товари які вироблялися під замовлення та ексклюзивні товари, які замовлялися спеціально під потреби замовника, і від яких замовник відмовився при отриманні товару.

  • Правила повернення грошових коштів

    ● Протягом 14 днів з моменту купівлі товару Вам необхідно оформити повернення та відправити товар назад по адресу який повідоме менеджер;
    ● Обов'язково повідомити працівників магазину, що куплений захист не відповідає очікуванням або замовленню, і Ви хочете повернути грошові кошти.
    ● Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання поверненого товару магазином.
    ● Відшкодовується вартість товару на момент здійснення замовлення.

 Також, звертаємо Вашу увагу на те, що повертається тільки вартість самої покупки. Вартість доставки захисту сплачує клієнт. Сума виплати включає в себе відрахування банківської комісії та транспортних і логістичних витрат. У разі оплати авансу і подальшою відмовою від захисту належної якості, ми віднімаємо від нього транспортні витрати на доставку товару клієнту і повернення в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в разі, якщо клієнт не оплатив повернення.
 Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки співробітників магазину. У такому разі магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні, логістичні та банківські комісії при переказі грошових коштів на рахунок клієнта.