Захист двигуна на автомобіль, що це є?
Захист двигуна (або ж картера двигуна) — індивідуальний до кузовного елемента автомобіля. Його призначення - закривати двигун внизу, також в деяких випадках цей же захист закриває зчеплення та КПП. Це захищає від зовнішніх ударів, відвідування в моторний відсік інорідних предметів, дорожнього сміття та грязі. деякі захисти двигуна автомобілю потрібен при русі по бездоріжжю, але враховуючи стан дороги в міському середовищі, вона теж не буде зайвою. У деяких моделях автомобілів захист може допомогти додатково обмежити доступ до підкапотного простору, тим самим допомагаючи запобігти спробі викрадання.
Види матеріалів, які готові при виготовленні захисту двигуна .
1. Найбільш розповсюдженим матеріалом є гарячекатана і холоднокатана сталь різних марок, товщиною від 1,5-2,5 мм. За статистикою 95% ринку - це саме металеві захисти. Вони всі недорогі, в залежності від товщини сталі і виробника. При правильному догляді захист із металу має великий термін служби. Завдяки популярності, модельний ряд захистів з такого матеріалу дуже великий і є можливість знайти захист практично на будь-яку модель автомобіля.
2. Є засоби захисту, виготовлені з нержавіючої сталі, але це частина для всіх індивідуальних виробів, у масовому виробництві їх практично не зустріти. Захист з таких матеріалів важко знайти, та і ціна буде дуже великою.
3. Захисти зі сплаву алюмінію виготовляються з формованих листів алюмінієм товщиною 3-5 мм. В Україні захист з такого матеріалу виробляє тільки ТМ Кольчуга, але їх модельний ряд не дуже великий. Також ці захисти дорого коштують. До плюсів використання захисту з алюмінію можна віднести малу вагу і показати іржі при її пошкодженнях.
4. Захисти, виконані з композитних матеріалів — скловолокно або вуглепластик (карбон). З них більш розповсюджені захисти зі скловолокна. Так, вони легше металевих, добре тримають удар, але ціна істотно вища за металеві. Моделей не так і багато, та і по зносостійкості не такі вони вже "живучі". Що і як би не розповідали виробники, але майстри на СТО часто показують, що з такими захистами буває з часом - розбиваються місця кріплень, вилазить та розшаровується скловолокно. Тому, зважаючи на всі плюси і мінуси, захист з металу буде значно вигіднішим. Вуглепластик так само, як і захисти від нержавіючої сталі, виготовляються під індивідуальне замовлення в деяких тюнінг-центрах.
5. Пластиковий захист двигуна. Захист з пластику (штатний пильник) поставляється відразу від заводу виробника, вже встановленим при зборі автомобіля. Але, звичайно, не завжди. Вони є окремо в продажу як кузовні автозапчастини. Пластиковий захист служить першим за все пильником, захищаючи моторний відсік тільки від грязюки і при серйозній наїзді на перешкоди, захистити двигун він не має змоги.
В автомобілях, де двигун розташований вздовж, захист захищає в основному тільки його піддон, КПП знаходиться у відносній безпеці, а так як все розташовано в області підрамника, то захист двигуна відразу закриває і коробку передач. Якщо двигун розташований упоперек, то коробка передач часто не перекривається захистом двигуна. Тому виробники захисту роблять окремо і захист коробки передач.
Двигун та КПП — це не єдині елементи днища автомобіля, які теж потребують захисту. В деяких моделях автомобілів також пропонується захист радіатора, захист диференціала, лямбда зонда, захист РКПП, паливного бака, а в електромобілях захист акумуляторних батарей. У нашому магазині Ви знайдете самий великий вибір захистів двигуна та інших елементів і ми з радістю допоможемо підібрати і купити захист двигуна, який Вам потрібен.
Захист картера двигуна розробляється під конкретну марку і модель, де потрібно знати покоління, рік випуску автомобіля, об'єм двигуна, тип палива, привод автомобіля і його країна збірки. Зі сторони технологів підприємств по виготовленню захистів, де ці технології виправдані, на захисті робляться лючки для заміни масла або масляного фільтра, вентиляційні отвори для кращого охолодження та інші технологічні отвори. Крім цього, весь захист відразу при упаковці комплектується кріпленнями для його монтажу на автомобіль. Слід відзначити, що не всі виробники в комплектації надають інструкцію по монтажу захисту. Тому рекомендуємо перед вибором і покупкою захисту дізнатися у постачальника всі моменти пов'язані з установкою.
P.S. Радимо купувати захист тільки заводського виробництва, а не кустарного без імені виробника. Невірно розроблений захист може змінити пасивну безпеку машини, що спричинить перешкоди при деформації елементів кузова, передбачених автовиробниками при випробуваннях. Через це можуть погіршитися наслідки при аварії або наїзді на серйозну перешкоду.