Товщина матеріалу для виготовлення захисту двигуна, яку краще обрати для себе?
Товщина матеріалу для виготовлення захисту двигуна, яку краще обрати для себе?
Вибір захисту двигуна для свого автомобіля - як експерти ми вважаємо це важливим аспектом, що прямо впливає на довговічність і безпеку вашого авто. Одним із ключових параметрів, які необхідно враховувати під час вибору захисту двигуна, є товщина матеріалу, з якого зроблено захист. Цей фактор впливає на довговічність і ефективність самого захисту двигуна. Давайте подивимося, яка товщина матеріалу для захисту двигуна є кращою, виходячи з різних типів матеріалів і умов експлуатації захисту.
Матеріали для захисту двигуна
Перед тим як докладніше розібрати питання впливу товщини захисту, розглянемо основні матеріали, з яких виробники виготовляють захисти картера двигуна:
- Сталь: Цей матеріал у виробництві захистів найпоширеніший через її міцність і доступність. Вона має високу стійкість до механічних пошкоджень під час водіння.
- Алюміній: Цей матеріал легший за сталь, не схильний до корозії і має хороші показники міцності.
- Композитні матеріали: Сучасні матеріали, які характеризуються високою стійкістю. Вони легкі та не схильні до корозії.
- Пластик: Найпоширеніший матеріал для захистів особливо на нових автомобілях, йде одразу з заводу виробника, він служить як штатний пильовик. Він недорогий, не схильний до корозії, але, на жаль, не такий міцний, як інші матеріали.
Товщина сталевого захисту.
Сталеві захисти двигуна зазвичай виготовляються з товщиною від 2 до 5 мм. Давайте розглянемо плюси і мінуси різних товщин сталі:
- Товщина 2 мм: Ця товщина забезпечує базовий захист від дрібних ударів і каменів. Вона легка (вага захистів у середньому від 8-12 кг), але може не витримати сильних ударів на бездоріжжі і деформуватися. Ця товщина на захистах найпопулярніша за статистикою продажів.
- Товщина 2,5 мм: Оптимальна товщина для сталевого захисту. Забезпечує хороший баланс між вагою і міцністю. Підходить для більшості дорожніх і помірно позашляхових умов. Але він дорожчий ніж із 2 мм сталі, орієнтовно на 15-20%.
- Товщина 3-5 мм: Така товщина призначена для екстремальних умов експлуатації, таких як професійне бездоріжжя. Вони важкі, але забезпечують максимальний захист від сильних ударів і пошкоджень. Таку товщину застосовують дуже рідко, можна сміливо сказати, що товщину 3 мм та вище застосовують тільки в індивідуальних замовленнях, причому не на виробництвах, а в приватних майстернях і саморобках.
Висновок: Практично для всіх користувачів 2-2,5 мм буде оптимальною товщиною, що забезпечує необхідний захист і не сильно збільшує вагу автомобіля. Однак для дуже екстремальних умов варто розглянути 3-5 мм.
Товщина алюмінієвого захисту
Алюміній легший за сталь, але для досягнення аналогічних показників міцності потрібні більш товсті листи алюмінію:
- Товщина 3 мм: Мінімальна товщина для забезпечення базового захисту. Легкий, але може бути недостатньо міцним для важких умов експлуатації.
- Товщина 4-6 мм: Найбільш поширена товщина для алюмінієвого захисту. Забезпечує хороший рівень міцності та захисту, при цьому не сильно обтяжуючи автомобіль.
- 8 мм і більше: Використовується в екстремальних умовах. Забезпечує максимальний захист, але збільшує вагу і вартість. Таку товщину застосовують дуже рідко і тільки в індивідуальних замовленнях, причому не на виробництвах захистів, а в приватних майстернях і власне ручному виконанні.
Висновок: Для більшості умов експлуатації алюмінієвий захист завтовшки 4-6 мм буде оптимальним, пропонуючи гарне поєднання міцності та легкості.
Товщина композитного захисту
Матеріал вирізняється високою міцністю і легкістю, здебільшого захисти роблять зі скловолокна, вуглеволокна і кевлара:
- 5-8 мм: Мінімальна товщина для забезпечення достатнього захисту двигуна. Легкий і міцний, але може бути недостатньо жорстким для важких умов.
- 10 мм і більше: Забезпечує відмінний захист в екстремальних умовах експлуатації. Легкий, стійкий до ударів і стирання, але дорогий і складний у ремонті. Більше застосовується тюнінг ательє і автоспортом. Він дорогий і в мас маркеті його навряд чи вийде знайти.
Висновок: Для більшості умов експлуатації композитний захист товщиною 6-8 мм. буде оптимальним, забезпечуючи хороший захист.
Товщина пластикового захисту
Матеріал, який у виготовленні захистів можна вважати простим пильовиком, що захищає моторний відсік переважно від пилу і бруду, а не від наїзду на перешкоди.
Використовується здебільшого ABS пластик, товщиною 3-5 мм.
Висновок: цей матеріал актуальний для міських умов, з хорошим дорожнім покриттям. Він легкий і якщо акуратно водити то прослужить досить довго.
Вплив товщини матеріала захисту картера двигуна на експлуатаційні характеристики
Товщина матеріалу захисту двигуна впливає на чотири ключові чинники:
- Вага: Товщина безпосередньо впливає на вагу захисту. Більш товсті пластини, особливо сталеві, можуть значно збільшити вагу автомобіля, що може вплинути на його динамічні характеристики і витрату палива.
- Міцність і довговічність: Більш товсті пластини забезпечують кращий захист від механічних пошкоджень, що важливо для автомобілів, що експлуатуються у важких умовах.
- Стійкість до корозії: Для сталевих захистів збільшення товщини може компенсувати проблеми з корозією (особливо якщо за нею проводити належний догляд), але алюмінієві та композитні захисти краще справляються з цим завданням за будь-якої товщини.
- Ціна: Товщина прямо впливає на вартість захисту двигуна. Більш товсті матеріали, особливо з групи дорогих, таких як алюміній і композитні матеріали, коштуватимуть значно дорожче, ніж захисти зі сталі.
Висновок
Вибір оптимальної товщини матеріалу для захисту двигуна залежить від безлічі чинників, включно з типом матеріалу, умовами експлуатації автомобіля і доступним бюджетом на купівлю.
Рекомендації до визначення яка Вам потрібна товщина захисту
- Сталь: захисти з товщиною 2-2,5 мм підходять для більшості умов, 3-5 мм для екстремальних умов.
- Алюміній: товщина захистів 3-5 мм підійде для більшості умов, 8 мм і більше для екстремальних умов.
- Композитний матеріал: товщина 5-8 мм підійде для більшості умов, 10 мм і більше для екстремальних і особливих умов.
- Пластик. Будь-якої товщини підійде для міських умов з м'яким режимом експлуатації.
Розуміння цих
чинників допоможе вам зробити усвідомлений вибір перед тим як купити захист
двигуна і надалі забезпечити надійний захист вашого автомобіля в будь-яких
умовах експлуатації. Радимо Вам звернутися за допомогою до нас, ми відповимо на всі хвилюючі Вас питання та допоможемо визначитися.