Товщина матеріалу для виготовлення захисту двигуна, яку краще обрати для себе?

Товщина матеріалу для виготовлення захисту двигуна, яку краще обрати для себе?

Товщина матеріалу для виготовлення захисту двигуна, яку краще обрати для себе?

 Вибір захисту двигуна для свого автомобіля - як експерти ми вважаємо це важливим аспектом, що прямо впливає на довговічність і безпеку вашого авто. Одним із ключових параметрів, які необхідно враховувати під час вибору захисту двигуна, є товщина матеріалу, з якого зроблено захист. Цей фактор впливає на довговічність і ефективність самого захисту двигуна. Давайте подивимося, яка товщина матеріалу для захисту двигуна є кращою, виходячи з різних типів матеріалів і умов експлуатації захисту.

Матеріали для захисту двигуна

Перед тим як докладніше розібрати питання впливу товщини захисту, розглянемо основні матеріали, з яких виробники виготовляють захисти картера двигуна:

  1. Сталь: Цей матеріал у виробництві захистів найпоширеніший через її міцність і доступність. Вона має високу стійкість до механічних пошкоджень під час водіння.
  2. Алюміній: Цей матеріал легший за сталь, не схильний до корозії і має хороші показники міцності.
  3. Композитні матеріали: Сучасні матеріали, які характеризуються високою стійкістю. Вони легкі та не схильні до корозії.
  4. Пластик: Найпоширеніший матеріал для захистів особливо на нових автомобілях, йде одразу з заводу виробника, він служить як штатний пильовик. Він недорогий, не схильний до корозії, але, на жаль, не такий міцний, як інші матеріали.

Товщина сталевого захисту.

Сталеві захисти двигуна зазвичай виготовляються з товщиною від 2 до 5 мм. Давайте розглянемо плюси і мінуси різних товщин сталі:

  1. Товщина 2 мм: Ця товщина забезпечує базовий захист від дрібних ударів і каменів. Вона легка (вага захистів у середньому від 8-12 кг), але може не витримати сильних ударів на бездоріжжі і деформуватися. Ця товщина на захистах найпопулярніша за статистикою продажів.
  2. Товщина 2,5 мм: Оптимальна товщина для сталевого захисту. Забезпечує хороший баланс між вагою і міцністю. Підходить для більшості дорожніх і помірно позашляхових умов. Але він дорожчий ніж із 2 мм сталі, орієнтовно на 15-20%.
  3. Товщина 3-5 мм: Така товщина призначена для екстремальних умов експлуатації, таких як професійне бездоріжжя. Вони важкі, але забезпечують максимальний захист від сильних ударів і пошкоджень. Таку товщину застосовують дуже рідко, можна сміливо сказати, що товщину 3 мм та вище застосовують тільки в індивідуальних замовленнях, причому не на виробництвах, а в приватних майстернях і саморобках.

Висновок: Практично для всіх користувачів 2-2,5 мм буде оптимальною товщиною, що забезпечує необхідний захист і не сильно збільшує вагу автомобіля. Однак для дуже екстремальних умов варто розглянути 3-5 мм.

Товщина алюмінієвого захисту

Алюміній легший за сталь, але для досягнення аналогічних показників міцності потрібні більш товсті листи алюмінію:

  1. Товщина 3 мм: Мінімальна товщина для забезпечення базового захисту. Легкий, але може бути недостатньо міцним для важких умов експлуатації.
  2. Товщина 4-6 мм: Найбільш поширена товщина для алюмінієвого захисту. Забезпечує хороший рівень міцності та захисту, при цьому не сильно обтяжуючи автомобіль.
  3. 8 мм і більше: Використовується в екстремальних умовах. Забезпечує максимальний захист, але збільшує вагу і вартість. Таку товщину застосовують дуже рідко і тільки в індивідуальних замовленнях, причому не на виробництвах захистів, а в приватних майстернях і власне ручному виконанні.

Висновок: Для більшості умов експлуатації алюмінієвий захист завтовшки 4-6 мм буде оптимальним, пропонуючи гарне поєднання міцності та легкості.

Товщина композитного захисту

Матеріал вирізняється високою міцністю і легкістю, здебільшого захисти роблять зі скловолокна, вуглеволокна і кевлара:

  1. 5-8 мм: Мінімальна товщина для забезпечення достатнього захисту двигуна. Легкий і міцний, але може бути недостатньо жорстким для важких умов.
  2. 10 мм і більше: Забезпечує відмінний захист в екстремальних умовах експлуатації. Легкий, стійкий до ударів і стирання, але дорогий і складний у ремонті. Більше застосовується тюнінг ательє і автоспортом. Він дорогий і в мас маркеті його навряд чи вийде знайти.

Висновок: Для більшості умов експлуатації композитний захист товщиною 6-8 мм. буде оптимальним, забезпечуючи хороший захист.

Товщина пластикового захисту

 Матеріал, який у виготовленні захистів можна вважати простим пильовиком, що захищає моторний відсік переважно від пилу і бруду, а не від наїзду на перешкоди.

Використовується здебільшого ABS пластик, товщиною 3-5 мм.

Висновок: цей матеріал актуальний для міських умов, з хорошим дорожнім покриттям. Він легкий і якщо акуратно водити то прослужить досить довго.

Вплив товщини матеріала захисту картера двигуна на експлуатаційні характеристики

Товщина матеріалу захисту двигуна впливає на чотири ключові чинники:

  1. Вага: Товщина безпосередньо впливає на вагу захисту. Більш товсті пластини, особливо сталеві, можуть значно збільшити вагу автомобіля, що може вплинути на його динамічні характеристики і витрату палива.
  2. Міцність і довговічність: Більш товсті пластини забезпечують кращий захист від механічних пошкоджень, що важливо для автомобілів, що експлуатуються у важких умовах.
  3. Стійкість до корозії: Для сталевих захистів збільшення товщини може компенсувати проблеми з корозією (особливо якщо за нею проводити належний догляд), але алюмінієві та композитні захисти краще справляються з цим завданням за будь-якої товщини.
  4. Ціна: Товщина прямо впливає на вартість захисту двигуна. Більш товсті матеріали, особливо з групи дорогих, таких як алюміній і композитні матеріали, коштуватимуть значно дорожче, ніж захисти зі сталі.

Висновок

Вибір оптимальної товщини матеріалу для захисту двигуна залежить від безлічі чинників, включно з типом матеріалу, умовами експлуатації автомобіля і доступним бюджетом на купівлю.

Рекомендації до визначення яка Вам потрібна товщина захисту

  1. Сталь: захисти з товщиною 2-2,5 мм підходять для більшості умов, 3-5 мм для екстремальних умов.
  2. Алюміній: товщина захистів 3-5 мм підійде для більшості умов, 8 мм і більше для екстремальних умов.
  3. Композитний матеріал: товщина 5-8 мм підійде для більшості умов, 10 мм і більше для екстремальних і особливих умов.
  4. Пластик. Будь-якої товщини підійде для міських умов з м'яким режимом експлуатації.

 Розуміння цих чинників допоможе вам зробити усвідомлений вибір перед тим як купити захист двигуна і надалі забезпечити надійний захист вашого автомобіля в будь-яких умовах експлуатації. Радимо Вам звернутися за допомогою до нас, ми відповимо на всі хвилюючі Вас питання та допоможемо визначитися.